ÚVODNÍ STRÁNKA|RENOVACE A CENY|ROZPRACOVANÉ VOZY|DOKONČENÉ VOZY|KONTAKTY|UŽIVATELSKÁ SEKCE|

Stavba a renovace sportovních veteránů, díly pro sportovní úpravu vozů škoda...

Triumph GT6 roadster - Renovace vozu

Triumph GT6 roadster  - Renovace vozu
 
Název zakázky:

Renovace vozu

Značka vozu: Triumph GT6 roadster
Rok výroby: 1972
kompletni renovace vozu

Rozebrani vozu

Triumph GT6 roadster Pod čalouněním se ukázala původní barva

Triumph GT6 roadster Pod kobercema se to zdá celkem zdravé

Triumph GT6 roadster Sundaná přední kapota

Triumph GT6 roadster Pod kapotou identifikován zcela nepůvodní chladič VW

Triumph GT6 roadster Kryt převodovky už není v nejlepší kondici

Triumph GT6 roadster Odstrojená karoserie

Triumph GT6 roadster Kompletní rám s motorem a podvozkem

Triumph GT6 roadster Pro pozdější skládání je třeba nafotit pečlivě každý detail

Triumph GT6 roadster Motor je těžší než jsem čekali

Triumph GT6 roadster Pokračuje demontáž rámu před pískováním

Triumph GT6 roadster Opískovaný rám je třeba důkladně dočistit

Triumph GT6 roadster Připravená karoserie na pískování

Triumph GT6 roadster Jedeme pískovat

Triumph GT6 roadster Opískováno

Triumph GT6 roadster Po pískování je skelet důkladně očištěn

Triumph GT6 roadster Opískovaná karoserie na opískovaném rámu odhalila její totální deformaci :-(

Triumph GT6 roadster Některé části karoserie byly v minulosti opravdu "profesionálně opraveny"

Triumph GT6 roadster Motor je před demontáží potřeba důkladně očistit, pod nánosy špíny je těžké najit šrouby :)

Triumph GT6 roadster Pískování odhalilo žalostný stav spodku dveří

Triumph GT6 roadster Kvůli možnosti nasazení větších kol někdo přední podběhy vymlátil palicí.

Triumph GT6 roadster Celá karoserie je neuvěřitelně pokroucená

Triumph GT6 roadster Deformaca podběhu bohužel také způsobila deformaci prahů a předních sloupků

Triumph GT6 roadster Montážní otvory nesedí s dírama pro šrouby

Triumph GT6 roadster Rozdíly jsou v jednotkách centimetrů

Triumph GT6 roadster Panty na deformovaných sloupcích byly posunuté a přivařené.

Triumph GT6 roadster Sloupky bylo nutné otevřít a úchyty pantů opravit

Triumph GT6 roadster Nový úchyt pantů dveří

Triumph GT6 roadster Opravené panty dveří a slupek

Triumph GT6 roadster Nasazené dveře na nových pantech

Triumph GT6 roadster Otevřené prahy ukrývají celou řadu překvapení

Triumph GT6 roadster Je vidět že i tady bylo opravováno

Triumph GT6 roadster Výříznuté podběhy zničné úpravou pro větší kola

Triumph GT6 roadster Karoserie je třeba narovnat a natáhnout na původní rozměry

Triumph GT6 roadster Pro rovnání je nutné vyrobit pevnostní body v těch správných místech

Triumph GT6 roadster Po narovnání ja karoserie vyztužena

Triumph GT6 roadster Nově vyrobené části předního podběhu

Triumph GT6 roadster Vnitřní prahy je třeba zbavit všech narušených částí

Triumph GT6 roadster Vyčištěný a srovnaný práh připravený k vyvaření

Triumph GT6 roadster Detail vyčištěného prahu

Triumph GT6 roadster Začínáme vyvařovat

Triumph GT6 roadster Začínnající koroze lemu zadních podběhů

Triumph GT6 roadster Celý lem byl vyříznut

Triumph GT6 roadster A postupně vyvařen

Triumph GT6 roadster Detail inovace konstrukce lemů zadních blatníků.Zrušeny vlhnoucí a korodující bodové spoje,nahrazeny dutým,po ošetření ML metodou trvanlivějším profilem tvaru U.

Triumph GT6 roadster Ani vnější strana lemu není v nejlepší kondici

Triumph GT6 roadster Proto je vyříznuta a nahrazena ručně vyrobeným dílem

Triumph GT6 roadster Výroba nové výztuhy prahu a její pasování

Triumph GT6 roadster Před přivařením je vše natřeno základovou barvou umožnující sváření

Triumph GT6 roadster Přední část výztuhy

Triumph GT6 roadster Horní část přední výztuhy

Triumph GT6 roadster Z důvodu snížené tuhosti karoserie je do zrenovovaného prahu přidána jestě jedna robusní nepůvodní výztuha

Triumph GT6 roadster Společně s konstrukcí výztuhy bude třeba opravit i zámek dveří na zadním sloupku

Triumph GT6 roadster Zrenovovaný protikus zámku dveří

Triumph GT6 roadster Úprava zadního sloupku pro montáž výztuhy

Triumph GT6 roadster Zatím polotovar zadní výztuhy

Triumph GT6 roadster Patka zadní výztuhy

Triumph GT6 roadster Detail zakončení v zadním sloupku

Triumph GT6 roadster Finální podoba zadní výztuhy

Triumph GT6 roadster Detail spodního uchycení

Triumph GT6 roadster Vnitřní prostor dveří je porezlý až nahoru po okna.Pro špatný přístup nelze dokonale vybrousit,po laku se ošetří spolu s dutinami směsí resistinu a vazelíny.Zaschne,ale zůstává mastná,voda z oken po ní steče a otvory vespod dveří odteče ven.

Triumph GT6 roadster Kompletní přidaná výztuha

Triumph GT6 roadster Ručně vyrobená zadní část prahu

Triumph GT6 roadster Pokus zachránit dveře

Triumph GT6 roadster Původní potah nakonec musel dolů kvůli důkladnému očištění koroze

Triumph GT6 roadster Dveře nejsou celkově v nejlepší kondici

Triumph GT6 roadster Pravděpodobně někdo zavíral kolenem

Triumph GT6 roadster Do vyztuha karoserie pokračuje až do zadní části vozu, jeho již tak nízká tuhost utrpěla další újmu při rovnání

Triumph GT6 roadster Pestrá barevná minulost vozu

Triumph GT6 roadster Koroze plechů v kufru

Triumph GT6 roadster Po sundání potahu zjištujeme co všechno se bude muset vyrobit znovu

Triumph GT6 roadster Sundane potahy jsou už jako papír, vracet je nebudeme

Triumph GT6 roadster Začíná první etapa čištění

Triumph GT6 roadster Držák mechanismu zámku musel ven

Triumph GT6 roadster Na první pohled je to pod výstuhou špatné, bude také muset ven

Triumph GT6 roadster První dojem nelhal

Triumph GT6 roadster Takže jdeme automaticky i na tu druhou

Triumph GT6 roadster A další vystuha ven, šechny místa kde jsou dva plechy přes sebe musíme rozebrat

Triumph GT6 roadster Tento roh už opravdu zachránit nešlo

Triumph GT6 roadster Hotovo :-)

Triumph GT6 roadster Amputaci musel podstoupit i spodek dveří

Triumph GT6 roadster Ještě vybrousit

Triumph GT6 roadster Ampotace se pozvolna meni v pitvu :-(

Triumph GT6 roadster Po měsíci práce to začíná vypadat použitelně

Triumph GT6 roadster Poštíme se do zadních světel

Triumph GT6 roadster Pod dvojitým plechem opět nacházíme hloubkovou korozi

Triumph GT6 roadster Taže demontáž pokračuje

Triumph GT6 roadster Montážní otvor se bude hodit, alespon mame lepší přístup do vnitřku zadnich blatniku

Triumph GT6 roadster Vnitrky zadnich blatniku jsou orezle v mistech kam jsme se nedostali pri piskovani

Triumph GT6 roadster Výztuha u zadního světla

Triumph GT6 roadster Postupně pokračujeme ve zvětšování otvoru až ke zdravému železu

Triumph GT6 roadster Čištění vnitřku blatníku na do té doby nepřístupných místech

Triumph GT6 roadster Názorná ukázka rozdílu mezi vyčištěnou a nevyčištěnou částí

Triumph GT6 roadster Po důkladném očištění jsou nepřístupná místa ihned ošetřena základovkou

Triumph GT6 roadster Originální kapota bezvadně pasuje, bohužel je však ve stavu kdy zachránit nelze :-(

Triumph GT6 roadster Nově zakoupená kapota z druhovýroby na naprosto odlišný rádius a nepasují ani panty

Triumph GT6 roadster Pro úpravu tvaru kapoty je třeba odvrtat přibodované výztuhy

Triumph GT6 roadster Kapota zbavená výztuhy a očištěná od transportní barvy

Triumph GT6 roadster Jasný rozdíl tvaru výztuhy

Triumph GT6 roadster Nejprve je do správného tvaru upravována výztuha

Triumph GT6 roadster Zadní výztuha nyní přesně kopíruje tvar karoserie

Triumph GT6 roadster Nyní je třeba velice opatrně dotvarovat zadní kapotu.

Triumph GT6 roadster Dokonáno jest, kapota pasuje

Triumph GT6 roadster Zadní panty také bohužel nejsou v kondici

Triumph GT6 roadster Výztuha je zpět na svém místě

Triumph GT6 roadster Rovnání zadního torpéda, je pokroucené a měkéjako tvaroh :-(

Triumph GT6 roadster Výroba výztuhy zadního torpéda

Triumph GT6 roadster Montáž neoriginální výztuhy torpéda, bez výztuhy by nešlo ani nakytovat :-(

Triumph GT6 roadster Ošetření vnitřku dveří dvojsložkovou základní barvou

Triumph GT6 roadster Kompletace dveří

Triumph GT6 roadster Pasování spáry

Triumph GT6 roadster Začínáme čistit přední kapotu

Triumph GT6 roadster Kapota je v opravdu špatném stavu, několikrát opravovaná, vařená, letovaná a hlavně ve spojích schnilá. Bude ji třeba postupně rozdělat na jednotlivé časti a ty po renovaci zpět svařit.

Triumph GT6 roadster Nový podnárazník má úplně jiný tvar :-(

Triumph GT6 roadster Nově vyrobené výztuhy



Copyright © 2010 www.pmautosport.cz. Webdesign by YAMAN